We're just visitors

At the end of the game, the King and the Pawn goes into the same box

Jangan memandu semasa mengantuk December 31, 2011

Filed under: Diary,Family — visitor74 @ 10:56 pm

20111231-225111.jpg

Minggu lepas adik bongsu aku kemalangan. Kalau tengok keadaan kereta kancil dia tu, memang nampak macam tak selamat. Tapi alhamdulillah, dia tak teruk sangat. Kereta dia tiga kali golek lepas langgar lori treller dan bomba kena datang untuk potong Kereta dia. Kalau tak, tak boleh keluar. Dan ada seorang makcik temankan dia tak bagi tidur lepas dia kemalangan tu. Nasib baik ada makcik tu. Allah masih nak selamatkan adik aku lagi.

Dia sekarang banyak kerja tambahan dia buat. Mungkin sebab tu dia mengantuk masa driving nak pergi ke tempat kerja. Udahlah tempat kerja jauh. Dalam 50km jugak dia kena memandu pergi ke tempat kerja hari hari. Kesian dia. Dulu tempat kerja dia dekat, tapi dah kena pindah pulak. Nak jadi cerita.

Tiada yang patah. Tapi dia lemah sekarang. Banyak cedera kat bahagian kaki. Susahlah sekarang nak kerja dan sebagainya.

 

How I met your mother

Filed under: Movies — visitor74 @ 12:20 pm

Just finished with season 4 of the series. Already downloaded season 5 and will get on it real soon.
Getting hooked on this series so bad. Hope to finish it soon so that I don’t have to continue watching it,,..

Have a happy new year guys…..